• Wpisów:44
  • Średnio co: 47 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 09:56
  • Licznik odwiedzin:21 308 / 2143 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Mam na imię Miłość , moją matką jest Pomyłka , ojcem Przypadek . Urodziłam się w sercu i tam obecnie mieszkam , razem z siostrą Nadzieją . Codzienne kłótnie z kuzynką Nienawiścią sprawiają , że tracę wiarę w siebie , ale dzięki niej staję się też silniejsza . Mimo to boję się , że to ona kiedyś wygra , ma przecież ze sobą Zazdrość , Ból , Kłamstwo , Zdradę , Cierpienie . . . A ja ? Szczęście czasem wpadnie do mnie przez okno , kiedy wszyscy już śpią . Zaufanie strasznie choruje . Czułość i Optymizm wyjechali na wakacje , nie planują powrotu . . . Rozum uważa , że to co robię jest irracjonalne , jest całkowitym przeciwieństwem mnie . Tak więc zostałam sama . . . Tylko ludzie czasem o mnie dbają , pielęgnują . Naprawdę się starają . .
 

 
Tracę zbyt wiele by zyskać cokolwiek. Czas, ucieka za szybko.
 

 
Sylwester jest jak facet poznany na gadu gadu.
Po paru godzinach odchodzi a ty na następny dzień
nic nie pamietasz ;p
  • awatar boyyern: Hahahahahahahaha. Niesamowicie prawdziwe. :D Likee <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Kocham Cię 70 sekund na minutę,100 minut na godzinę,40 godzin na dobę,500 dni w roku
 

 
Zawsze gdy znajdę klucz do szczęścia, jakiś dupek musi wymienić zamki.
 

 
Każdy ludek szuka ludka, który w sercu czyni cudka
  • awatar Gość: To nie są rymy do zimy ; ) Super ;**
  • awatar Tyyskaa12: Piękne ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Na skrzydłach czas uciec stąd odnaleźć życia piękno pokochać swój los : **
  • awatar Dominika Michałowska: A ja myślałam (chociaż nie wiem czym) że ty masz skrzydła :) haha ;**
  • awatar Gość: Problem w tym że nie mam skrzydeł ; (
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Czemu kiedy jesteśmy w kimś zakochani tak trudno nam jest się do tego przyznać.?/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Jesteś jak Chupa Chups słodka i wyluzowana , a zarazem jak pieprzony m&m's - lecisz w kulki!
 

 
Bo ideał faceta, to Bob Budowniczy - On zawsze da radę
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Czekam... myslę... tęsknię...śnię... ja poprostu Kocham Cię...
 

 
uwielbiam alkohol , rap , przekleństwa , papierosy . no i gdzie mi tu wyjeżdżasz z 'księżniczką' ? proszę Cię , pomyśl . xd
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Czy mogę coś zrobić tylko nie wszystko .. ; D
 

 
Noc pełna może być słodyczy, tej nocy jednak to zupełnie nie dotyczy.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Najlepsze są dni kiedy się cieszymy i niewiemy z czego. Ja tak mam każdego dnia.
 

 
Uwielbiam Cię uwielbiać bo uwielbianie Ciebie to ulubiona rzecz, którą uwielbiam uwielbiać.♥
 

 
Dookoła ludzie chcą mnie oceniać, nie widzą serca, nie widzą duszy, nie widzą tego co w mej głowie huczy. !
 

 
Pies jest jedynym stworzeniem na ziemi, które kocha cię więcej niż siebie samego.
 

 
Chłopaka poznaje sie wtedy kiedy sie z nim zrywa!!!
 

 
“Bywają wielkie zbrodnie na świecie, ale chyba największą jest zabić miłość”